شرایط معاونت پرورشی در مدارس امام حسن مجتبی علیه السلام

  • روابط عمومی سامانه بارش

مدیر مدارس امام حسن مجتبی علیه السلام از شرایط معاونت پرورشی این مدارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شکوفایی، طی جلسه ای که مدیر سامانه بارش با مدیر مدارس امام حسن مجتبی علیه السلام در روز چهارشنبه ۰۲/۲۱/ ۹۸ در ساختمان مرکز نوآوری و شکوفایی برگزار کرد، مصوب شد معاونت پرورشی این مدارس که دارای ۴ مدرسه در مقطع ابتدایی ( سه پسرانه و یک مدرسه دخترانه) و یک مدرسه در مقطع دبیرستان دوره اول می باشد، از طلاب ثبت نام کننده در سامانه بارش، طبق علاقه و استعدادی که از طریق تست و مصاحبه انجام شده است، معرفی گردند.

سید مسعود فتاحی معصوم شرایط معاونت پرورشی را این طور توضیح داد:

  1. دارای سطح علمی بسیار خوب باشد تا بتواند سوالات مذهبی دانش آموزان را پاسخ گو باشد.
  2. تمام وقت از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ در مدرسه حضور منظم داشته باشد.
  3. مراسمات ملی و مذهبی را نحو احسن و اکمل برگزار کند.
  4. برای برگزاری مراسمات دارای فکر و خلاقیت باشد تا مراسمات فقط به یک شکل و قالب برگزار نشود و تنوع داشته باشد.
  5. یکی از مهم ترین ویژگی های معاونت پرورشی این است که بتواند با بکارگیری دانش آموزان نهایت همکاری و نظم را در برنامه های اردو، نماز جماعت و به طور کلی برنامه های روزانه مدرسه ایجاد کند.

وی افزود: ظرفیت مربی پرورشی در سطح مدارس امام حسن مجتبی علیه السلام ۵ نفر می باشد که با توجه به استعداد سنجی سامانه بارش، درخواست همکاری نموده ایم.

وی ادامه داد: در بحث قرآن و کلاس های اخلاق و احکام نیز، نیاز به مربی داریم که امیدواریم بتوانیم همکاری لازم را با سامانه بارش داشته باشیم.

اشتغال زایی برای طلاب, ثبت نام برای معاونت پرورشی, سید مسعود فتاحی معصوم, شرایط معاونت پرورشی شدن, شغل برای طلاب سطح چهار, مدیر مدرسه امام حسن مجتبی, معاونت پرورشی, معاون پرورشی, فرصت شغلی معاونت پرورشی, مدیرت مدارس امام حسن مجتبی